Prędkość przelotowa 85 kts
Max. zasięg 780 km
Ilość miejsc 1+1
Cessna 150 to dwumiejscowy górnopłat o konstrukcji półskorupowej. Ta niezawodna konstrukcja wielokrotnie była pierwszym samolotem wielu pilotów na całym świecie. Prosta w pilotażu i obsłudze. Pełne zbiorniki paliwa pozwalają na 3 godziny lotu. Królowa lotnictwa General Aviation i „tytan pracy” naszego Aeroklubu.
Prędkość przelotowa 105 kts
Max. zasięg 973 km
Ilość miejsc 1+1
Diamond DA20 to dwumiejscowy, lekki, ekonomiczny i szybki dolnopłat. Idealny do szkolenia dla tych, którzy cenią sobie komfort i nowoczesność. Zbudowany z lekkich materiałów kompozytowych. Bez problemu rozwija prędkość przelotową przekraczającą 100 węzłów (185 km/h), co przy spalaniu rzędu 20 litrów na godzinę lotu pozwala na długotrwałość lotu do 4 godzin. Posiadamy 3 maszyny tego typu.
Prędkość przelotowa 100 kts
Max. zasięg 1289 km
Ilość miejsc 1+3
Cessna 172 to czteromiejscowy, jednosilnikowy górnopłat. „Starsza siostra” Cessny 150. We flocie posiadamy dwa egzemplarze – C-172N ze stałym podwoziem i śmigłem o stałym skoku oraz C-172RG – samolot z chowanym podwoziem, przestawianym skokiem śmigła i autopilotem, wykorzystywany do szkolenia do licencji zawodowej CPL(A) w ramach szkolenia na samolocie typu „complex”.
Prędkość przelotowa 150 km/h
Max. zasięg 765 km
Ilość miejsc 1+3
Klasyka lotnictwa. Jak-12 to sprawdzony i niezawodny górnopłat wyposażony w silnik gwiazdowy AI-14RA i śmigło o przestawialnym skoku. Wykorzystywany do holowania szybowców. We flocie posiadamy jednego Jaka w wersji M (dwuster ze stałymi slotami) i do niedawna jednego w wersji A (jednoster wyposażony w chowane sloty, tzw. „szybki Jak”)